مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-04اقتصادي

چاپ دفتر مشق های متنوع در مجتمع چاپ و صحافی جنگل


مجتمع چاپ و صحافی جنگل که سالهاست به عنوان زیرمجموعه بزرگی از انتشارات جنگل مشغول به فعالیت است، همه ساله متناسب با حجم تقاضا در بازار داخلی و بین المللی، - اقدام به چاپ دفتر مشق های متنوع با قیمتی رقابتی و با بالاترین کیفیت ممکن، در مقایسه با دیگر چاپخانه های سراسر ایران می نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، خدمات چاپ دفتر مشق های جنگل اعم از دفترهای ساده و فانتزی، دفترهای سیمی و معمولی در طرح ها و رنگ های متنوع متناسب با بودجه و نیاز مشتریان در مجتمع بین المللی چاپ جنگل انجام می گیرد.

خدمات چاپ دفتر مشق در چاپخانه جنگل دفترها جز اقلام ضروری برای محصلین جامعه اعم از دانش آموزان و دانشجویان به شمار می آیند؛ هر چند امروزه استفاده از دفترها در بین بزرگسالان و کارمندان سازمان های مختلف به جهت یادداشت امور روزانه خود به وفور مشاهده می شود.

از آنجا که این دفترها در طول سال تحصیلی به طور مداوم در حال استفاده شدن و ورق زدن هستند، لازم است علاوه بر زیبایی، جذابیت و تنوع در رنگ و طرح، از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در طولانی مدت دچار پارگی در جلد یا برگه های خود نشوند.

به دلیل اهمیت پررنگ استفاده از دفتر مشق ها و نیاز به تولید و چاپ دفترهای با کیفیت، چاپ دفتر مشق در تیراژ بالا یکی از خدمات اصلی چاپخانه جنگل در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دفتر مشق های متنوع در مجتمع چاپ و صحافی جنگل

چاپ دفتر مشق های متنوع در مجتمع چاپ و صحافی جنگل