مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-04سياسي

طرح جامع توسعه مقبره شهدا گمنام شاهرود تهیه شد


فرماندار شاهرود از تهیه طرح جامع توسعه مجموعه شهدای گمنام شهرستان خبر داد و گفت: این طرح شامل نحوه بهره برداری فرهنگی و توسعه ای این مکان مقدس و ارزشی را در درون خود جای می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر یکشنبه در نشست هیئت امنای مجموعه شهدای گمنام شاهرود که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه هیئت امنای مجموعه شهدای گمنام بر اساس اساسنامه و پس از صدور احکام اعضا توسط بنیاد حفظ آثار تشکیل شد، بیان کرد: هدف از تشکیل هیأت امنا سیاست گذاری و کمک به برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر وضعیت مجموعه است.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی لازم وتهیه طرح جامع توسعه به این مجموعه توجه بیشتری صورت پذیرد، افزود: مجموعه شهدای گمنام یک مجموعه ارزشی و مقدس و بسیار مهم برای ترویج فرهنگ دینی و ایثار و شهادت در شهرستان محسوب می شود.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه تدوین طرح توسعه این مجموعه شامل نحوه بهره برداری و انجام برنامه های فرهنگی در این مجموعه دارای ضرورت است، بیان کرد: به تازگی سردر ورودی این مجموعه با کمک شهردار و شورای شهر نصب شده و نوید بهبود شاخص های فیزیکی مجموعه مقدس را می دهد.

وی در خاتمه ابراز کرد: طبق تصمیم گیری های انجام شده یک نفر روحانی مدیریت فرهنگی این مجموعه را به عهده خواهد گرفت تا با انجام کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع توسعه مقبره شهدا گمنام شاهرود تهیه شد

طرح جامع توسعه مقبره شهدا گمنام شاهرود تهیه شد