مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-04اقتصادي

تولید و خدمت بسیجیان دختر سنگر برای کودکان نیازمند


بسیجیان پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر در اقدامی جالب اقدام به تولید لباس برای کودکان خانواده های نیازمندان کردند تا علاوه بر تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گروه های جهادی این روزها برای کمک و خدمت رسانی به افراد آسیب پذیر، دست از پای نکشیده و با اتخاذ نوآوری و شیوه های جدید خدمت رسانی، کمک حال افراد کم برخوردار و نیازمند در این روزهایی شده اند که عدم ثبات اقتصادی بیش از هر چیزی خانواده های آسیب پذیر را دچار مشکل کرده است.

دراین بین، یکی از پایگاه های سنگر به رهبری فرماندهی پایگاه و با حضور چند تن از بسیجیان محل به صورت جهادی به تولید لباس نوزاد پرداخته تا به سهم خود از دوش خانواده های کم برخورداری که برای تأمین مایحتاج نوزاد خود دچار مشکل اند، باری بردارند.

به سراغ این پایگاه رفتیم تا از نزدیک باهمت، عزم و اراده خواهران بسیج پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر آشنا شویم، پایگاهی که به جای گله مندی از نبود امکانات، آستین ها را بالا زده و خودشان به سراغ حل مشکل رفتند تا به سهم خود، خالصانه و بی ادعا خدمتی کنند به خلق، برای رضای خالق.

سیده زهرا خیرخواهی، فرمانده پایگاه حضرت زکیه روستای کنسستان بخش سنگر است که از اراده خواهران بسیجی این پایگاه باوجود داشتن مشکلات زیاد برای ما سخن می گوید، او معتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و خدمت بسیجیان دختر سنگر برای کودکان نیازمند

تولید و خدمت بسیجیان دختر سنگر برای کودکان نیازمند