مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-04اقتصادي

رشد 74 درصدی 26 قلم کالای اساسی در کردستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت : با رصد 100 قلم کالای اساسی به صورت هفتگی در استان، 26 قلم آن از 2 تا 74 درصد رشد قیمت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در پانزدهمین کارگروه استانی تنظیم بازار کردستان که  در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد اظهار کرد: به دلیل نوسان نرخ ارز و گران شدن مواد اولیه واحدهای تولیدی نابسامانی هایی در قیمت کالاها و خدمات بوجود آمده که در حال حاضر شاهد تغییر قیمت ها به صورت ساعتی و لحظه ای هستیم که به نوعی نظارت همکاران ارگان های متولی در این نابسامانی گم می شود.

وی با بیان اینکه 100 قلم کالای اساسی را به صورت هفتگی رصد می کنیم، افزود: از این مقدار کالا 26 قلم آن از 2 تا 74 درصد رشد قیمت داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: برخی اقلام به دلیل فاصله زیاد با محل تولید متحمل کرایه حمل و گرانفروشی در برخی اماکن  می شود که این امر مزید بر علت است.

دره وزمی قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ دولتی را 14 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: این محصول در بازار با قیمت های مختلف به فروش می رسد.

در ادامه جلسه، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: با وجود اینکه بررسی پنج قلم کالای اساسی مدام مدنظر سازمان است اما نارضایتی مردم 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 74 درصدی 26 قلم کالای اساسی در کردستان

رشد 74 درصدی 26 قلم کالای اساسی در کردستان