مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-04دانش

کولبران کردستان را با بازگشایی بازارچه های مرزی دریابید


آکام صالحی، فعال دانشجویی کردستانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کشته شدن یک کولبر جوان دیگر در مرز هنگه ژال بانه گفت: - فعال دانشجویی کردستانی گفت: هر سال شاهد کشته شدن یا سرمازدگی کولبران هستیم و لازم است که دولت به فکر معابر کولبری باشد و بجای شلیک به کولبران اقدام به بازگشایی بازارچه های مرزی کند.

آکام صالحی، فعال دانشجویی کردستانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کشته شدن یک کولبر جوان دیگر در مرز هنگه ژال بانه گفت: زندگی مردم لای چرخ دنده های نظم و سازماندهی و مدیریتی لیبرایسم سرمایه داری له شده است.

سوالی که در ذهن ایجاد می شود، این است که در گام دوم انقلاب و فناوری و تکنولوژی، در دنیای تنوع روزافزون صنعت حمل و نقل و ترابری کشورمان، کولبری دیگر چه پدیده ای است؟ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران اضافه کرد: بعد از ظهور و وفور و رواج شغل های حیرت انگیز و شگفت آوری مثل کولبری، کلیه فروشی، استخوان فروشی، جنین فروشی، فروش قرنیه چشم و نوزادفروشی، نوبت ظهور چه پدیده دیگری است؟ آقای روحانی درست می گوید از زمانی که ایشان سر کار آمده اند مردم به سر کار و اشتغال روی آوردند و حتی نیازی به دست گذاشتن در جیب دولت ندارند؛ از خودشان و فروش اعضای بدنشان مایه می گذارن و امرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولبران کردستان را با بازگشایی بازارچه های مرزی دریابید

کولبران کردستان را با بازگشایی بازارچه های مرزی دریابید