مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-04سياسي

رفع مشکل سخت افزاری 250 مدرسه در همدان


مدیرعامل مخابرات همدان با بیان اینکه 2 هزار و 100 مدرسه در استان از تجهیزات آموزشی بی بهره بودند که بیشتر مشکلات سخت افزاری آنها حل شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی گرزین ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در خصوص مشکلات ارتباطی در مدارس اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس های مجازی، در تلاش هستیم تجهیزات سخت افزاری لازم مانند موبایل، مودم و.

را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنیم.

وی افزود: در همین راستا لیست خانواده هایی که دچار مشکل هستند تهیه شده است تا در صورت امکان نسبت به واگذاری خطوط تلفن ثابت به آنها اقدام شود.

مدیرعامل مخابرات همدان با بیان اینکه 2 هزار و 100 مدرسه روستایی و شهری در سطح استان از امکانات و تجهیزات آموزشی بی بهره بودند تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته در مجموعه مخابرات استان بیشتر مشکلات سخت افزاری این مدارس حل شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات 250 مدرسه باقی مانده دیگر نیز تا پایان هفته آینده رفع خواهد شد ارائه خدمت به مردم به ویژه ایجاد بستر آموزشی را یکی از اولویت های فعلی در کشور دانست و خواستار همکاری تمام ادارات در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل سخت افزاری 250 مدرسه در همدان

رفع مشکل سخت افزاری 250 مدرسه در همدان