مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-04اجتماعي

چرا سیمرغ برند گردشگری ایران شد؟


مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری درباره شکل گیری برند گردشگری ایران که به تازگی از آن رونمایی شد و کارهایی که باید در خصوص ترویج و نهادینه کردن آن انجام شود توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری با بیان اینکه پروژه برندسازی در سه فاز تعریف می شود، افزود: فاز اول شناخت تدوین استراتژی برند است.

فاز دوم استانداردسازی و فاز سوم به پرورش و جنبه ترویج آن مربوط می شود که تمامی این مراحل باید به صورت هدفمند و در توالی یکدیگر دیده شود.

شفیعی با اشاره به اینکه در فاز شناخت طراحی و معرفی هویت بصری و کلامی برند مشخص می شود تصریح کرد: این کار بر اساس کار مطالعاتی و میدانی با دعوت از دانشگاهیان، کارشناسان، صاحب نظران و 300 ساعت مصاحبه ویدئویی و میدانی از گردشگران حرفه ای خارجی که قبل از ایران به بیش از 5 کشور دنیا سفر داشته اند به شکلی عمقی صورت گرفته است.

او با تاکید بر اینکه لوگو خلق و ارائه ارزش از یک مقصد گردشگری دارد، افزود: برند یک ابزار هویتی، کاربردی، عقلانی و در عین حال احساسی است که باید موجب شکل گیری ارتباطی معنادار در ذهن گردشگر شود.

تنوع، کثرت، اصالت، انطباق و یکپارچگی معیارهایی بودند که ما برای انتخاب آن مد نظر داشتیم و باید برندی را انتخاب می کردیم که تنوع و کثرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سیمرغ برند گردشگری ایران شد؟

چرا سیمرغ برند گردشگری ایران شد؟