مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-04اجتماعي

روایتگری مرد آهنین از عشق بازی در میدان مین/جان بازی در حسرت کوچ پرستوها


بابک پیری زاده جانباز 70 درصد لرستانی و خنثی کننده بیش از 7 هزار مین در مناطق عملیاتی به گفته خودش از آن چک برگشتی هایی بوده که لحظاتی پس از مجروحیت طعم شیرین شهادت را نوشیده و پس از سیری کوتاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شاید آن روز که صدام و هم پیاله های غرب نشین در سر رویای فتح تهران را آن هم در سه روز می پروراندند، هرگز گمان نمی کردند عاقبتِ این خیال موهوم، سرابی بیش نباشد، خواب کودکانه ای که تنها در عالم نیستی، شیرین بوده و در عالم واقع پر از اعجازهای ابراهیم گونه است.

40 سال پیش دشمن بعثی فکر تسخیر سرزمینی را کرد که جای جای آن لاله ای عاشق روییده و سرخی خونش را برای سبزی مام وطنش داده و سرمست از این جانفشانی به وصال یار رسیده بود، شوریده دلانی که از هیچ خطری برای حفظ این کیان مقدس دریغ نداشته و لبیک گویان به مقتدای عاشورایی خویش، به مصاف باطل رفته بودند.

آن روزها دست ها در برابر انبارهای تا سقف مجهز دشمنان، خالی بود، اما دل های یاران خمینی(ره) سرشار از عشق به شهادت و اندیشه های نابی بود که یک عمر با گوش جان، آن را نوش کرده و اینک در روز مبادا به عرصه وجود  گذاشته شده بودند.

شیرمردانی که رزم را بر بزم های خوش روزگار ترجیح داده و در رکاب ولی زمان و تاریکی خیانت ها، پا پس نکشیده و برای دفاع از ارزش ها سینه سپر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری مرد آهنین از عشق بازی در میدان مین/جان بازی در حسرت کوچ پرستوها

روایتگری مرد آهنین از عشق بازی در میدان مین/جان بازی در حسرت کوچ پرستوها