مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-04سياسي

اعمال حالت اشتغال برای جانبازان اعصاب و روان


جمعی از نمایندگان مجلس اقدام به تهیه طرحی کرده اند که بر اساس آن بنیاد شهید مکلف است بیماران اعصاب و روان فاقد مدارک بالینی، که دارای درصد جانبازی ناشی از تبعات جنگ بوده و بستری شده و می شوند را حالت اشتغال قلمداد کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح تعیین تکلیف جانبازان اعصاب و روان فاقد مدرک بالینی چندی پیش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

در این طرح آمده است بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است با تأیید مراکز اعصاب و روان وابسته به خود بیماران اعصاب و روان فاقد مدارک بالینی را که دارای درصد جانبازی ناشی از تبعات جنگ بوده و به صورت مکرر در این مراکز بستری شده و می شوند را حالت اشتغال قلمداد کند.

متن طرح تعیین تکلیف جانبازان اعصاب و روان به شرح زیر است: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی احتراما طرح ذیل که به امضای 44 نفر از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم می شود.

مقدمه (دلایل توجیهی): بسیاری از پزشکان متخصص اعصاب و روان آشنا با مقوله جنگ معتقدند عوارض اعصاب و روان ناشی از ضایعات جنگ معمولا یک تا چند سال بعد خود را نشان می دهد.

از سویی بخشی از جانبازان بستری در مراکز اعصاب و روان بنیاد شهید و امور ایثارگران را جانبازانی تشکیل می دهند که علی رغم داشتن درصدهای ناچیزی به سبب سایر جراحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال حالت اشتغال برای جانبازان اعصاب و روان

اعمال حالت اشتغال برای جانبازان اعصاب و روان