مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-04سياسي

تحویل موقت 227 هزار هکتار از اراضی طرح 550 هزار هکتاری


مدیر تعاون روستایی خوزستان از تحویل 227 هزار هکتار از اراضی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری به صورت موقت به تعاونی های تولید روستایی استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از تحویل 227 هزار هکتار از اراضی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری به صورت موقت به تعاونی های تولید روستایی استان خوزستان خبر داد.

جمشید بنی فری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم ترین و بزرگ ترین طرح های کشاورزی کشور، طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان است که می تواند شعار سال یعنی جهش تولید را تحقق ببخشد.

وی افزود: طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی دشت های خوزستان و ایلام که با توجه ویژه مقام معظم رهبری و از اعتبارات اختصاص یافته صندوق ذخیره ملی در حال طی کردن روند مربوطه است، می تواند کشاورزی پرمحصول و پررونقی نصیب کشور کند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: اینکه بتوانیم در تولید دو محصول استراتژیک گندم و کلزا از هکتاری 3 تا 4 تن به حدود 7 تن برسیم، یک اقدام بزرگ و موثر در جهش تولید و رسیدن به خودکفایی و در نهایت صادرات است.

بنی فری عنوان کرد: در حال حاضر 227 هزار هکتار از اراضی طرح مقام معظم رهبری در خوزستان به صورت موقت تحویل تعاونی های تولید روستایی داده شده است و پس از رفع نواقص، این اراضی به صورت قطعی تحویل داده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل موقت 227 هزار هکتار از اراضی طرح 550 هزار هکتاری

تحویل موقت 227 هزار هکتار از اراضی طرح 550 هزار هکتاری