مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-04فناوري

نکات مهم در برخورد با مزاحمت های سایبری


رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مردم هنگام برخورد با مزاحمان اینترنتی سعی کنند با بی توجهی به وی یا مسدود کردن شماره، ارتباط خود را با او قطع کرده و به هیچ عنوان به ایمیل ها و تماس های ناشناس توجهی نشود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مردم هنگام برخورد با مزاحمان اینترنتی سعی کنند با بی توجهی به وی یا مسدود کردن شماره، ارتباط خود را با او قطع کرده و به هیچ عنوان به ایمیل ها و تماس های ناشناس توجهی نشود.

سرهنگ مرتضی عسگری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا استفاده از اینترنت را افزایش داده است، اظهار کرد: برخی از افراد با رفتارهایی از جمله تهدید، افترا، نشر اطلاعات نادرست درباره دیگران و پخش اطلاعات خصوصی، گردآوری اطلاعات و انتشار شماره افراد در اینترنت برای کاربران مزاحمت ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از مزاحمان بر این باورند که با هویت های جعلی می توانند حاشیه امنی برای اقدامات مجرمانه خود ایجاد کنند، افزود: اینکه مجرمان تصور کنند که با نام های جعلی به فعالیت های مجرمانه خود بپردازند، خیال باطل بوده و برای این فعالیت ها مجازات پیش بینی شده است و با پشتیبانی مراجع قضایی و امکانات فنی در اختیار، این افراد شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم در برخورد با مزاحمت های سایبری

نکات مهم در برخورد با مزاحمت های سایبری