مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-04اجتماعي

شکاف بی تدبیری روی پل «اسفندان»/خطر سهل انگاری مدیران در کمین رهگذران+تصاویر و فیلم


پل ارتباطی واقع در راه ارتباطی روستای اسفندان دیشموک که تنها مسیر تردد به سمت استان خوزستان است، دچار ترکیدگی شدید شده و در سایه بی توجهی مسوولان در معرض تخریب قرار دارد.

- خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ/ روستای اسفندان یکی از روستاهای بزرگ منطقه دیشموک در 13 کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پل ارتباطی واقع در راه ارتباطی روستای اسفندان دیشموک که تنها مسیر تردد به سمت استان خوزستان است، دچار ترکیدگی شدید شده و در سایه بی توجهی مسوولان در معرض تخریب قرار دارد.

روستای اسفندان دارای بیش از 271 خانوار و بیش از یک هزار و 200 نفر جمعیت و شغل مردم این روستا کشاورزی و اغلب دامداری است.

به گفته اهالی روستا، روستای اسفندان دارای مشکلات زیادی است که مردم این روستا بارها گلایه و نارضایتی خود را از عدم امکانات رفاهی از طرق مختلف از جمله با تریبون رسانه اعلام کرده اند.

یکی از اهالی روستا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: روستای اسفندان دارای مشکلات زیادی است که یکی از این مشکلات وجود پل ارتباطی دیشموک به سمت خوزستان بوده و در وسط روستای اسفندان واقع است.

وی در ادامه گفت: مسوولان شهرستان کهگیلویه بدانند که اگر مشکل این پل تا قبل از زمستان رفع نشود تردد این روستا و روستاهای بعد از اسفندان مخصوصا مسافران در این جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف بی تدبیری روی پل «اسفندان»/خطر سهل انگاری مدیران در کمین رهگذران+تصاویر و فیلم

شکاف بی تدبیری روی پل «اسفندان»/خطر سهل انگاری مدیران در کمین رهگذران+تصاویر و فیلم