مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-04سياسي

واگذاری اجرای آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی به دانشگاه امام حسین(ع)


شورای عالی انقلاب فرهنگی مأموریت اجرای آزمایشی آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی پیشنهادی دانشگاه جامع امام حسین«ع» را به این دانشگاه واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، دانشگاه جامع امام حسین(ع) با هدف تحقّق فرامین و تدابیر مقام معظّم رهبری مدظلّه العالی و احساس مسئولیت در تدوین و پیاده سازی نظام های متعهّد به مفاهیم متعالی مستخرج از اندیشه های امامین انقلاب اسلامی، ضمن عطف توجّه به استاد به عنوان نقش کلیدی مؤلّفه های تحوّلی دانشگاه، ایجاد تحوّل بنیادی در نظام ترفیع و ارتقاء را از حدود سه سال پیش دستور کار خود قرار داده است.

بنا براین گزارش، بر اساس مصوّبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر گردیده است، دانشگاه جامع امام حسین(ع) ضوابط و مقرّرات خاص دانشگاه را برای آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی مؤسسه های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری دولتی و غیردولتی را به صورت آزمایشی اجرا و نتایج حاصله را برای ارائه به شورای عالی انقلاب فرهنگی به ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گزارش نماید.

بر اساس نظام ارتقای جدید، محوریّت ارتقاء استاد به جای منطق حاکم بر آن پیرامون تولید مقاله (شکل زیر) بر مسائل (بنیادی،توسعه ای و کاربردی) مورد نیاز دارای اولویت برای سپاه، نیروهای مسلّح و انقلاب اسلامی متمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اجرای آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی به دانشگاه امام حسین(ع)

واگذاری اجرای آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی به دانشگاه امام حسین(ع)