مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:452020-10-04سياسي

تاثیر پذیری جلسه شورای شهر ساری با انصراف یک عضو علی البدل


انصراف محمد جعفری برگزاری امروز جلسه شورای شهر ساری را تحت تاثیر قرار داد و این جلسه فردا با دعوت از دیگر عضو علی البدل شورای شهر ساری ممکن است برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، داستان شورای شهر ساری و حاشیه های آن همچنان پای ثابت خبرهای مرکز استان است.

رویه برگزاری تشکیل جلسه شورای شهر ساری قرار بود به روند عادی خویش برگردد که زمزمه های در ارتباط با اعلام انصراف سید محمد جعفری مطرح شده است.

اگرچه جعفری پیش از زمان رسمی سعی کرد پاسخی به گمانه زنی ها ندهد اما درست در روزی که علیجان شمشیربند بحث برگزاری جلسه شورای شهر را مطرح کرده خبر انصراف این عضو علی البدل شورا رویه عادی برگزاری جلسه را به تاخیر انداخته است.

جعفری با ابلاغ رسمی به فرمانداری ساری و با طرح موضوعی که واقعا در مدت باقی مانده امکان رسیدگی به چالش های که در شورا و شهرداری ساری وجود ندارد انصراف خویش از فعالیت در شورا را اعلام کرده است.

نخستین و پیش پاافتاده ترین تاثیر پذیری انصراف عضو علی البدل شورای شهر ساری تاخیر در برگزاری جلسات عادی شورا که قرار بود امروز برگزار شود است اما این انصراف تا حدودی ادامه روند فعالیت شورا شهر برای ادامه فعالیت را  تا حدودی با اما و اگرهای همراه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر پذیری جلسه شورای شهر ساری با انصراف یک عضو علی البدل

تاثیر پذیری جلسه شورای شهر ساری با انصراف یک عضو علی البدل