مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-04ورزشي

موزه های تهران تعطیلی را پذیرفتند


مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی اعلام کرد: هیچ کدام از موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی در تهران بازدیدکننده نمی پذیرند.

- مدیر اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی اعلام کرد: هیچ کدام از موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی در تهران بازدیدکننده نمی پذیرند.

محمدرضا کارگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستور ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا، برای تعطیلی مکان های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و موزه ها و باغ موزه ها، بیان کرد: بر اساس این دستور، موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از 13 مهر تا 18 مهر مخاطب نمی پذیرند، ولی کارمندان موزه ای موظف به حضور در موزه ها هستند.

او با اشاره به این که ادامه دار بودن این تعطیلی یا فعالیت دوباره موزه ها با توجه به شیوع کرونا در همان زمان یعنی 18 مهر تصمیم گیری می شود، بیان کرد: موزه های زیر نظر این وزارتخانه در استان ها نیز بر اساس تصمیمات ستاد کرونا در هر استان به فعالیت خود ادامه می دهند؛ به عنوان مثال استان اصفهان نیز موزه های خود را تا 18 مهر تعطیل اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، درخواست تعطیلی یک بار در آغاز شیوع کووید - 19 در کشور و در ابتدای اسفند سال گذشته مطرح شد و موزه ها یکی در میان به واسطه نداشتن دستور مستقیم مجبور به فعالیت بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های تهران تعطیلی را پذیرفتند

موزه های تهران تعطیلی را پذیرفتند