مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-04دانش

مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم تشریح کرد: کرونا چه تاثیری بر روند آموزش عالی داشت؟


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به بیان تاثیرات کرونا بر روند فعالیت های سیستم های آموزش عالی پرداخت.

- مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم تشریح کرد: کرونا چه تاثیری بر روند آموزش عالی داشت؟ ایسنا/قم مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به بیان تاثیرات کرونا بر روند فعالیت های سیستم های آموزش عالی پرداخت.

نشست شصت و هفتم از سلسله نشست های کرونا و زندگی مومنانه با عنوان رونمایی از آموزش عالی پساکرونا به همت دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و جهاددانشگاهی واحد استان قم با حضور دکتر محمدرضا آهنچیان، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد که وی در ابتدای این نشست، اظهار کرد: فجایع انسانی یا اتفاقاتی مانند سونامی ژاپن یا اندونزی منطقه ای از جهان یا تعدادی از مردم را تحت تأثیر قرار می داد اما دامن گستری و درجه اثرگذاری کووید 19 روی تمام نظام های بشر ساخته است که مردم جهان با آن روبه رو هستند.

وی ادامه داد: کشور ایران در قرن حاضر با بحران ها و حوادث زیادی مواجه بوده ولی کرونا یک رخداد اثرگذار در آموزش عالی ایران در ابعاد گسترده است، اگر دانشگاه را یک تصویر در نظر بگیریم که در اذهان بشری تحت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم تشریح کرد: کرونا چه تاثیری بر روند آموزش عالی داشت؟

مدیرکل آموزش عالی وزارت علوم تشریح کرد: کرونا چه تاثیری بر روند آموزش عالی داشت؟