مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-04اقتصادي

پیگیری آخرین وضعیت بانوان کارآفرین معبد هندوها


بانوان کارآفرین معبود هندوها یک گام دیگر به احداث بازارچه جدید نزدیک شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فروردین ماه سال جاری، آتش سوزی در بازارچه صنایع دستی معبود هندوها موجب از دست رفتن سرمایه 21 غرفه دار و 34 بانوی سرپرست خانوار شد و از آن زمان تاکنون نه تنها موفق به اخذ خسارتی نشدند که حتی از راه اندازی بازارچه دیگری نیز ناتوان مانده اند.

با پیگیری احمد مرادی بانوان زیان دیده کارگاه صنایع دستی معبد هندوها یک گام دیگر تا آغاز بکار مجدد بازارچه صنایع دستی نزدیک شدند.

پیرو نشست مشترک احمد مرادی و استاندار هرمزگان با وزیر میراث فرهنگی، جهت رفع مشکلات بانوان کارآفرین، عصر دیروز نشست دیگری با حضور احمد مرادی نماینده مجلس، معاون اقتصادی استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه استان، شهردار بندرعباس، جمعی از مدیران استانی و بانوان کارآفرین برگزار شد.

احمد مرادی در ابتدای این نشست گفت: در جلسه با وزیر میراث فرهنگی نیز تاکید کردم، بانوان هنرمند شاغل در بازارچه معبد هندوها اکثرا بانوان سرپرست خانوار هستند که با آتش سوزی بازارچه 6 ماه است تمام هست و نیست خود را از دست داده اند و بی پناه مانده اند لذا تاکنون با کمک استاندار گام های خوبی برای حل مشکل این بانوان برداشته شده است اما تا زمان رفع کامل مشکلات شان نمیتوانیم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آخرین وضعیت بانوان کارآفرین معبد هندوها

پیگیری آخرین وضعیت بانوان کارآفرین معبد هندوها