مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-04سياسي

نخستین مرکز یکپارچه سازی سامانه های پیشرانش فضایی ایران افتتاح شد


هم زمان با آغاز هفته جهانی فضا 2020، مرکز یکپارچه سازی سامانه های پیشرانش فضایی با حضور رییس سازمان فضایی ایران در پژوهشگاه فضایی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، همزمان با نخستین روز از هفته جهانی فضا، مرکز یکپارچه سازی سامانه های پیشرانش فضایی و آزمایشگاه ابوریحان بیرونی در پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی با حضور حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران و مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران، یکی از راهبردهای اصلی این پژوهشگاه را توسعه زیرساخت های فضایی کشور دانست و گفت: در دنیای امروز، نیاز به فراهم کردن توسعه و ارتقای زیرساخت ها در کنار توسعه فناوری ها الزامی است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه سامانه های پیشرانش برای ماهواره های در حال توسعه و همچنین در بلوک های انتقال مداری در پژوهشگاه فضایی ایران توسعه قابل توجه ای داشته است، از تجهیز مرکز یکپارچه سازی سامانه های پیشرانش فضایی به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های فضایی یاد کرد و افزود: در واقع راهبرد ماموریت های فضایی کشور و فشار توسعه فناوری سامانه ها، اصلی ترین دلیل تجهیز این مرکز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز یکپارچه سازی سامانه های پیشرانش فضایی ایران افتتاح شد

نخستین مرکز یکپارچه سازی سامانه های پیشرانش فضایی ایران افتتاح شد