مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-04پزشكي

دو علامت جدید ابتلا به کرونا


یکی از متخصصین بیماری های عفونی گفت: برخی افراد با سرگیجه و سردرد و درد گوش یک طرفه به پزشک مراجعه می کنند و سپس سایر علائم کرونا ظاهر می شود.

- جی پلاس ، علی اسداللّهی امین فوق تخصص بیماری های عفونی بیمارستان امیراعلم با بیان اینکه متأسفانه در این روز ها مراجعه کنندگان کرونایی به بیمارستان ها زیاد شده اند، یادآور شد: در این صورت دو، سه هفته آینده تعداد بستری و پس از آن هم تعداد بستری ها در آی سی یو افزایش می یابد.

در حال حاضر هم آی سی یو بیمارستان امیراعلم تخت خالی ندارد، چراکه الان این بیماری طیف های مختلفی از کودک تا افراد مسن را درگیر کرده است و دیگر تفکراتی مثل اینکه باید حتماً بیماری زمینه ای یا ریزفاکتور خاصی برای ابتلا وجود داشته باشد از بین رفته است، حتی به تازگی برخی افراد با درد گوش یکطرفه، سرگیجه و سردرد مراجعه می کنند و بعداً علائم اصلی کرونا ظاهر می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی همچنین به تفاوت های بین علائم کرونا با سرماخوردگی و آنفلوانزا اشاره کرد و گفت: سرماخوردگی چند روز اول جمع می شود، فرد عطسه، اشک و آبریزش بینی، گلودرد دارد، دو سه روزه خوب می شود، از همان روز اول هم سرحال است و حتی سر کار هم می رود، اما آنفلوانزا اینطور نیست، تب به صورت ناگهانی بالا می رود، افراد درد شدید بدن، تب شدید، لرز، کوفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو علامت جدید ابتلا به کرونا

دو علامت جدید ابتلا به کرونا