مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-04سياسي

موکب احمدبن موسی(ع) در بین الحرمین شیراز برپا می شود


مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز به مدت 3 روز با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- شیراز - مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در بین الحرمین شیراز به مدت 3 روز با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود راستی افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی موکب احمد بن موسی (ع) در فضای بین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) معروف به بین الحرمین شیراز برپا خواهد شد.

وی افزود: امسال به دلیل اینکه شیوع کرونا مانع حضور در کربلا و پیاده روی اربعین حسینی عاشقان امام حسین (ع) شد، لذا تصمیم گرفتیم تا اربعین حسینی را به شکل متفاوتی در شهر و دیار خود برگزار کرده و دل های عاشقان را روانه کربلا کنیم.

راستی اظهار کرد: در موکب احمدبن موسی (ع) فعالیت های تبلیغی و فرهنگی و همچنین اطعام حسینی را با رعایت پروتکل های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهیم داد ضمن اینکه عاشقان امام حسین (ع) نیز می توانند نذورات خود را برای کمک به احداث زائرسرا در کربلای معلی به موکب احمدبن موسی (ع) تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب احمدبن موسی(ع) در بین الحرمین شیراز برپا می شود

موکب احمدبن موسی(ع) در بین الحرمین شیراز برپا می شود