مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-04اقتصادي

آخرین وضیعت احداث راه آهن همدان ـ سنندج/پروژه در موعد مقرر به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اجرای عملیات احداث راه آهن سنندج به همدان با عنایت دولت تدبیر و امید با سرعت در حال اجراست و طبق برنامه زمان بندی انجام و به بهره برداری می رسد.

- شهرام ملکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج در مورد آخرین وضعیت اجرای پروژه در دست احداث مسیر ریلی سنندج به همدان اظهار کرد: راه آهن سنندج به همدان در دولت تدبیر و امید به شبکه ریلی کشور متصل می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات احداث راه آهن سنندج به همدان با عنایت دولت تدبیر و امید با سرعت در حال اجراست و طبق برنامه زمان بندی انجام و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه به طول 151 کیلومتر که با اهدافی همچون کاهش بار ترافیکی و تلفات جاده ای، توسعه صنعت گردشگری، کاهش اثرات زیست محیطی انجام و در نهایت توسعه پایدار استان را به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: روند اجرای طرح راه آهن تهران ـ همدان ـ سنندج در دو فاز بوده که در فاز نخست مسیر تهران به همدان انجام و در فاز دوم این طرح نیز شهر سنندج به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد.

وی ادامه داد:با پیگیری ویژه استاندار کردستان و عنایت رییس جمهوری و مساعدت سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی عملا پروژه از سال 97 تاکنون شتاب چشم گیری پیدا کرده و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضیعت احداث راه آهن همدان ـ سنندج/پروژه در موعد مقرر به بهره برداری می رسد

آخرین وضیعت احداث راه آهن همدان ـ سنندج/پروژه در موعد مقرر به بهره برداری می رسد