مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-04سياسي

تدوین کتاب شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان


رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید گیلان از تدوین نسخه اولیه کتاب شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید گیلان از تدوین نسخه اولیه کتاب شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان خبر داد.

سید غلامرضا امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تدوین نسخه اولیه کتاب شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان اظهار کرد: این کتاب در چهار بخش تدوین شده که بخش نخست آن به مشخصات کلی لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان شامل تاریخ تأسیس، دلایل انتخاب نام یگان و خاستگاه استانی آن می پردازد.

رییس ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید گیلان با بیان اینکه در بخش دوم این کتاب به بررسی ماموریت های لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در کردستان پرداخته شده است تصریح کرد: بخش سوم شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان مربوط به معرفی رزمندگان گیلان در لشکر 25 کربلا و همچنین یگان ها و تیپ های دیگر است.

وی در توضیح بخش چهارم شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان گفت: این بخش مربوط به عملیات های آفندی یگان در دوران دفاع مقدس، اطلاعات مربوط به هر عملیات شامل مراحل عملیات، محورهای عملیات، مشخصات فرماندهی و مسئولین واحدها، تیپ ها و گردان های یگان در آن عملیات و همچنین لیست تجهیزات یگان، آمار تلفات، خسارات و غنائم بوده که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین کتاب شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان

تدوین کتاب شناسنامه لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان