مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-04اقتصادي

پروژه فاز 2 پالایشگاه گاز ایلام در مراحل پایانی برون سپاری است


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه احداث فاز دوم پالایشگاه گفت: مطالعات اولیه، اسناد تهیه فراخوان مناقصه، ارزیابی کیفی و سایت ویزیت مناقصه گران از طریق مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران انجام شده و بعد از بازگشایی پاکات، - پیمانکار انتخاب می شود.

دکتر روح اله نوریان در جلسه با رییس کمسیون انرژی مجلس، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که درسالن جلسات پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، اظهار کرد: با دستور مستقیم وزیر نفت مشکلات قبلی تامین اعتبار پروژه برطرف و قرار است مبلغ یکهزار میلیارد تومان برای احداث فاز دوم این پالایشگاه گاز اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه نواقصاتی که در فاز اول وجود دارد نیز همزمان با اجرای فاز دوم بعنوان موارد تکمیلی فاز 1 رفع می شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه پالایشگاه ظرفیت 10.

2 میلیون متر مکعب تولید گاز را دارد، انتظار می رود توسعه میادین و چاههای بالادست همچنین تقویت فشار گاز، متناسب با ظرفیت یاد شده و نیز تامین خوراک پایدار، انجام شده و در این فرآیند، رویکرد یکپارچگی زنجیره ارزش گاز بعنوان یک امر مهم و با اولویت مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فاز 2 پالایشگاه گاز ایلام در مراحل پایانی برون سپاری است

پروژه فاز 2 پالایشگاه گاز ایلام در مراحل پایانی برون سپاری است