مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-04دانش

طرح های توسعه ای آموزش مجازی گرنت پژوهشی دریافت می کنند


دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای تحقق اهداف عالی برنامه توسعه آموزش مجازی و اعتلای جایگاه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی سلامت، به دانشگاه های علوم پزشکی گرانت پژوهشی اعطا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فراخوان دوم دانشگاه علوم پزشکی مجازی به منظور اعطای گرنت به پروژه ها و طرح های توسعه ای آموزش مجازی در پاییز 99 منتشر شد.

پژوهشگران می توانند طرح های پژوهشی مرتبط با اولویت ها و محورهای تعیین شده را در بازه زمانی اول مهر تا 3 آذر 1399 در سامانه پژوهشیار دانشگاه علوم پزشکی مجازی ثبت کنند تا پس از بررسی و تایید مورد حمایت مالی قرار گیرند.

گرنت نوع اول به دانشجویان، کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی تا سقف 10 میلیون تومان، گرنت نوع دوم به اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی با سابقه فعالیت در حوزه آموزش الکترونیکی، اعضای کمیته آموزش مجازی دانشگاه ها و کارشناسان شاغل و خبره در حوزه آموزش الکترونیکی تا سقف 30 میلیون تومان اعطا می شود.

گرنت نوع سوم به اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی با سابقه فعالیت در حوزه آموزش الکترونیکی، اعضای کمیته آموزش مجازی دانشگاه ها و مدیران مراکز و واحدهای آموزش الکترونیکی تا سقف 50 میلیون تومان داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های توسعه ای آموزش مجازی گرنت پژوهشی دریافت می کنند

طرح های توسعه ای آموزش مجازی گرنت پژوهشی دریافت می کنند