مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-04پزشكي

عوارض جدی ناشی از کاهش مصرف کربوهیدرات


بررسی انجام شده در مرکز تحقیقات تغذیه پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم نشان می دهد که داشتن رژیم غذایی کم کربوهیدرات یک بررسی علمی در مرکز تحقیقات تغذیه پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم که بر روی اطلاعات حاصل از مطالعه قند و لیپید تهران صورت .

- جی پلاس ، کربوهیدرات ها یکی از مولکول های عمده مواد غذایی هستند که در خوراکی های مختلف از نان و برنج و سیب زمینی به صورت مولکول پیچیده تا انواع شیرینی جات و شکلات ها و شربت ها به شکل ساده به وفور یافت می شود و ما روزانه مقادیر قابل ملاحظه ای از آنها را در سبد غذایی خود مصرف می کنیم.

ایسنا نوشت: دکتر پروین میرمیران رییس مرکز تحقیقات تغذیه پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم با بیان این مطلب افزود: خطر بیماری قلبی-عروقی در جهان روبه افزایش بوده و منجر به کاهش کیفیت زندگی و افزایش مرگ و میر در کشورهای مختلف از جمله ایران می شود.

وی افزود: ما در این مطالعه نشان دادیم برخی الگوهای غذایی رایج از جمله رژیم کم کربوهیدرات می توانند در پیشگویی خطر بیماری قلبی - عروقی دارای نقش باشند.

وی در پایان گفت: پیشنهاد می شود محققین در حوزه تغذیه، مطالعات مشاهده ای بیشتری با حجم نمونه بالا، در زمینه ارتباط پیروی از رژیم غذایی کم کربوهیدرات با مصرف بالای پروتیین و چربی گیاهی با خطر بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض جدی ناشی از کاهش مصرف کربوهیدرات

عوارض جدی ناشی از کاهش مصرف کربوهیدرات