مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-04اقتصادي

پرداخت بدهی خسارت سال 94 برای شهرداری و شورای شهر زیراب نفس گیر شده است


بدهی نفس گیر به خسارت دیدگان سیل 1394 و ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش از موضوع های بیان شده در نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر زیراب با خبرنگاران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سعید قلی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه 12.

5 میلیارد تومان در صحن شورا مصوب شد که بیش از 4 میلیارد تومان درآمد داشتیم که 33 درصد محقق شد، گفت: نگاه ما آن است که در سال 1399 با مشارکت مردم در پرداخت عوارض بتوانیم بودجه را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در سیل سال 1394 شاهد محکومیت شهرداری بودیم و مهلت زمانی 18 ماهه هم در آن ارایه شد و توقیف حساب ها و مزایده و فروش 5 ماشین توسط دادگستری شامل گریدر، غلتک، وانت، مینی بوس و آب پاش فضای سبز با مبلغ 670 میلیون تومان انجام شد، افزود: مبلغ حاصل از فروخته شدن ماشین آلات بیانگر متضرر شدن شهرداری بود و 2 میلیارد تومان هم از درآمد داخلی به خسارت دیدگان سیل پرداخت شد.

* ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش وی با اشاره به اینکه هم اکنون ساختمان شهرداری از طریق کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شد تا به فروش برسد و در پاسخ به افرادی که فروش ساختمان شهرداری را بعید می دانند باید عرض کنم که همانطور که 5 ماشین فروخته شد ساختمان هم به فروش می رسد، خاطر نشان کرد: وضعیت کنونی را به شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بدهی خسارت سال 94 برای شهرداری و شورای شهر زیراب نفس گیر شده است

پرداخت بدهی خسارت سال 94 برای شهرداری و شورای شهر زیراب نفس گیر شده است