مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-04اقتصادي

ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش


بدهی نفس گیر به خسارت دیدگان سیل 1394 و ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش از موضوع های بیان شده در نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر زیراب با خبرنگاران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر زیراب با خبرنگاران سوادکوه به میزبانی شهرداری زیراب و با هماهنگی سید داوود رسولی مشاور رسانه ای شهردار زیراب، برگزار شد.

*درآمد شهرداری زیراب سوادکوه شهردار زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه بودجه 12.

5 میلیارد تومان در صحن شورا مصوب شد که بیش از 4 میلیارد تومان درآمد داشتیم که 33 درصد محقق شد، گفت: نگاه ما آن است که در سال 1399 با مشارکت مردم در پرداخت عوارض بتوانیم بودجه را محقق کنیم و از 15 مرداد 1398 تا پایان سال، 68 درصد بودجه محقق شد.

سعید قلی نژاد با بیان اینکه در سیل سال 1394 شاهد محکومیت شهرداری بودیم و مهلت زمانی 18 ماهه هم در آن ارایه شد و توقیف حساب ها و مزایده و فروش 5 ماشین توسط دادگستری شامل گریدر، غلتک، وانت، مینی بوس و آب پاش فضای سبز با مبلغ 670 میلیون تومان انجام شد، افزود: مبلغ حاصل از فروخته شدن ماشین آلات بیانگر متضرر شدن شهرداری بود و 2 میلیارد تومان هم از درآمد داخلی به خسارت دیدگان سیل پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش

ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش