مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-04اقتصادي

توزیع 126 تن آرد خانه پزی در روستاهای بدون نانوایی اسدآباد


رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد از توزیع 126 تن آرد خانه پزی در روستاهای بدون نانوایی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد از توزیع 126 تن آرد خانه پزی در روستاهای بدون نانوایی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 5800 تن انواع محصولات کشاورزی توسط تشکل های بخش کشاورزی و روستایی شهرستان به صورت توافقی و به منظور کوتاه شدن دست واسطه ها در خرید و فروش محصولات کشاورزی خریداری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری 20 واحد تعاونی در شهرستان اسدآباد نظارت و حسابرسی خواهند شد، مطرح کرد: نظارت و حسابرسی شرکت های تعاون روستایی، کشاورزی و تولید به منظور ضرورت فعالیت قانونمند و تداوم فعالیت تعاونی ها یکی از وظایف مهم سازمان تعاون روستایی به شمار می رود.

مرادی تعاون روستایی را بازوی اجرایی جهادکشاورزی و بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری 2150 تن انواع کود شیمیایی تحت سیستم نظارتی جهادکشاورزی شهرستان تأمین و بین کشاورزان توزیع شده است.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اسدآباد با اشاره به پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان این شهرستان گفت: 3650 نفر توسط شرکت های تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 126 تن آرد خانه پزی در روستاهای بدون نانوایی اسدآباد

توزیع 126 تن آرد خانه پزی در روستاهای بدون نانوایی اسدآباد