مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 02:502020-10-03اقتصادي

مخزن سد تهم 65 درصد پر است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه درصد پر بودن سد تهم در سال گذشته در مهر ماه 67 درصد بوده است، گفت: این میزان در سال جاری به 65 درصد رسیده است.

- اسماعیل افشاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رصد وضعیت سدهای استان زنجان به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه درصد پر بودن سد تهم در سال گذشته در مهر ماه 67 درصد بوده است، ادامه داد: این میزان در سال جاری به 65 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه درصد پر بودن سد گلابر در سال گذشته در مهر ماه 57 درصد بوده است، ادامه داد: این میزان در سال جاری به 62 درصد رسیده است.

افشاری با بیان اینکه درصد پر بودن سد کینه ورس در سال جاری 89 درصد شده است، بیان کرد: این میزان در سال گذشته در مهر ماه 90 درصد بوده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با بیان اینکه درصد پر بودن سد تالوار در سال گذشته 25 درصد بوده است، ادامه داد: این میزان در سال جاری به 23 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حجم مخزن سد تهم در سال جاری 55 میلیون مترمکعب است، خاطر نشان کرد: این حجم در سال گذشته 56 میلیون مترمکعب بوده که نشان از کاهش 2 درصدی حجم آب این سد در طی یک سال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن سد تهم 65 درصد پر است

مخزن سد تهم 65 درصد پر است