مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-03اجتماعي

آرامستان پرند راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت عمران پرند از راه اندازی آرامستان شهر پرند در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند روز شنبه پیرامون جانمایی آرامستان پرند و انتقادهای مطرح شده در مورد این موضوع در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در فرهنگ ایرانی و اسلامی منزلت خاصی به متوفیان شده است در همین راستا، آرامستان ها در شهرهای قدیمی و گذشته ما همیشه در بهترین مکان ها قرار می گرفت.

وی ادامه داد: بهشت زهرا(س) در ورودی شهر تهران قرار دارد همچنین بهشت معصومه(س) در ورودی شهر قم احداث شده است و آرامستان ها در شهرهایی از جمله تبریز، اصفهان، نطنز و سایر شهرها در بهترین مکان ها احداث و حدالامکان در محل های عبور و مرور جانمایی شده است تا مردم با عبور از این مکان به یاد درگذشتگان خود بیفتند و فاتحه ای خوانده شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند با اشاره به سوألات اعتراض آمیز مطرح شده توسط برخی رسانه ها تصریح کرد: شرکت عمران پرند به عنوان یک مجموعه توسعه دهنده شهر باید بتواند یک پاسخ منطقی نسبت به جانمایی آرامستان به مردم پرند ارائه دهد.

وطن خواهی با اشاره به تأیید مشاور طرح جامع شهر پرند، نسبت به جانمایی اولیه آرامستان شهر پرند در مجاورت شهرک صنعتی، بیان کرد: در ابتدا مکانی(جنوب شرقی شهر پرند)جانمایی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان پرند راه اندازی می شود

آرامستان پرند راه اندازی می شود