مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 19:222020-10-03اقتصادي

اختصاص140میلیارد ریال در سال 98 برای رفع ریزگردهای استان اصفهان


مدیرکل محیط زیست استان اصفهان از اختصاص 140 میلیارد ریال در سال گذشته برای رفع ریزگردهای استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حشمتی شامگاه شنبه در جلسه هم اندیشی مدیران و فعالین محیط زیستی منطقه کاشان اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از یک هزار و 100 هکتار کانون فرسایشی در استان اصفهان وجود دارد و تاکنون حدود 200 هکتار آن برطرف و حدود 900 هکتار آن باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان حدود 950 هکتار کانون ریزگرد نیز وجود دارد، ابراز داشت: در سال گذشته برای برطرف کردن میزگردهای استان که اتفاقاً حجم زیادی از آن در منطقه کاشان است بیش از 140 میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان یکی از مهمترین مشکلات زیست محیطی در منطقه کاشان را توسعه شهرک های صنعتی در حریم شهرها دانست و تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر شهرک صنعتی راوند کاشان در حریم شهری وجود دارد و اینکه قرار است فاز جدید توسعه شهرک صنعتی امیرکبیر هم در محدوده شهری قرار گیرد یک کار اشتباه است.

وی با بیان اینکه برای صنایع در محدوده شهری زیرساخت های مناسبی برای آنها تعریف نشده است، بیان داشت: متأسفانه برخی از این صنایع آلاینده اهتمامی هم برای رفع مشکلات و آلایندگی خود نکردند و این باعث شده است که وضعیت زیست محیطی کاشان مخاطره آمیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص140میلیارد ریال در سال 98 برای رفع ریزگردهای استان اصفهان

اختصاص140میلیارد ریال در سال 98 برای رفع ریزگردهای استان اصفهان