مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 19:102020-10-03اجتماعي

فرصت موفقیت دختران در جامعه فراهم است


رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: فضا و فرصت برای تک تک دختران ما در جامعه مهیا بوده و نیازمند این است که برای رسیدن به موفقیت تلاش مضاعف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، اورینب مسرور رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان و رتبه های زیر1000 کنکور سراسری مراکز آموزش عالی کشور این شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه اظهار کرد : ظرف ذهنتان را بلند کنید و به اهداف بلند بیندیشید، ظرف ذهن امروز شمادانش آموزان است که آینده شما و کشور و جامعه را می سازد.

وی با اشاره به اینکه حضور در این دبیرستان سال های دوران تحصیل را برای من تداعی کرده است، ادامه داد: فارغ از افتخار آفرینی در عرصه های علم و دانش و فتح قله های موفقیت که از ویژگی بارز شما است، نَفسِ درس خواندن و مطالعه حس خوبی به انسان دست می دهد و این حس خوب با نتیجه گرفتن از تلاش حال انسان را بهتر می کند مانند اینکه انسان درختی را خودش بکارد و بارور سازد، میوه آن درخت طعم خاصی دارد و با بقیه میوه ها متفاوت است.

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه ظرفیت ذهن شما، آینده شما را می سازد، بیان کرد: مبادا تصور کنید به دلیل جنسیت زن نمی توانیم در ایران موفق باشیم و فضا برای ما وجود ندارد، به عنوان اولین بانوی رییس شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت موفقیت دختران در جامعه فراهم است

فرصت موفقیت دختران در جامعه فراهم است