مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 18:102020-10-03اقتصادي

قصد مجادله با وزارت شهرسازی را نداریم/شهرداری نمی تواند حقوق مکتسبه را بپردازد


نائب رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر  مشهد در مورد طرح نوسازی بافت اطراف حرم گفت: اگر فردی به دنبال تغییر طرح است، - عضو شورای شهر مشهد با اشاره به طرح نوسازی بافت اطراف حرم: قصد مجادله با وزارت شهرسازی را نداریم/شهرداری نمی تواند حقوق مکتسبه را بپردازد ایسنا/خراسان رضوی نائب رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر  مشهد در مورد طرح نوسازی بافت اطراف حرم گفت: اگر فردی به دنبال تغییر طرح است، هیچ مشکلی نیست اما باید پیش بینی کند که پول لازم برای تامین حقوق مکتسبه مردم را چگونه تهیه می کنند؛ چرا که شهرداری چنین توان پرداخت آن را نداشته و چنین چیزی را نمی پذیرد.

احمد نوروزی، امروز در نشست خبری در خصوص طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی گفت: در طرح بهسازی بافت اطراف حرم تا سال 78 که به عنوان شهردار مشهد انتخاب شدم، عملا اتفاقی رخ نداده بود.

چهار سال به عنوان شهردار مشهد پیگیر مسائل بهسازی و نوسازی این منطقه بودم و 14 سال نیز با مشارکت در پروژه های عمرانی این منطقه همچون پروژه های سارا و ایمان با این طرح درگیر بوده ام.

در مجموع می توان گفت حدودا 21 سال درگیر مسائل و مشکلات بافت پیرامون حرم بوده ام که این مسئله باعث می شود اشراف خوبی به این منطقه و مسائل آن داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد مجادله با وزارت شهرسازی را نداریم/شهرداری نمی تواند حقوق مکتسبه را بپردازد

قصد مجادله با وزارت شهرسازی را نداریم/شهرداری نمی تواند حقوق مکتسبه را بپردازد