مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-03اقتصادي

دهکده لجستیک یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از ایجاد فرصت فوق العاده سرمایه گذاری بخش خصوصی با بهره برداری از دهکده لجستیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سالاری بعد از ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه دهکده لجستیک و ایستگاه خط بارگیری راه آهن کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛ اظهار کرد: قرار است 250 هکتار از اراضی شهرک صنعتی کرمانشاه به مجموعه راه آهن برای اجرای پروژه عظیم دهکده لجستیک واگذار شود که اکنون مرحله طراحی آن انجام گرفته و پروژه در مراحل واگذاری زمین قرار دارد.

وی افزود: در دهکده لجستیک بخش های مختلفی مانند؛ بانک، انبارهای نگهداری کالا، سردخانه ها، مجموعه های خدماتی و … پیش بینی شده است که یک فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی محسوب می شود.

سالاری ادامه داد: دهکده لجستیک کرمانشاه از یک موقعیت بسیار مناسب برای دسترسی خیلی سریع به راه آهن، فرودگاه و کریدور بزرگراهی برخوردار است.

وی در مورد ایستگاه بارگیری راه آهن کرمانشاه گفت: این ایستگاه باری به چهار خط ریلی مجهز شده است که در آن کالاهایی مانند سوخت و انواع غلات بارگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: قرار است سکوهای بارگیری غلات و زیرساخت های مورد نیاز مانند برق و آب این ایستگاه نیز فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده لجستیک یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است

دهکده لجستیک یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است