مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 14:152020-10-03اقتصادي

کشف 21 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان جویبار


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 21 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال در شهرستان جویبار خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 21 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال در شهرستان جویبار خبر داد.

مرتضی میرزایی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان جویباربا انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و عرضه انواع کود شیمیایی قاچاق توسط فردی در آن شهرستان با خبر شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان، در بازرسی از محل نگهداری و دپوی کالا توسط متهم 21 تن کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان های مربوطه خبر داد و اظهارکرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، وی در خاتمه با اشاره به این که متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به مردم توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و کمک به اشتغال جوانان جامعه، ضمن خودداری از خرید و مصرف کالای قاچاق در صورت مواجهه با عرضه کنندگان این کالاها، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 21 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان جویبار

کشف 21 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان جویبار