مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 14:152020-10-03فرهنگي

آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین «بنفشه آفریقایی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری که از روز سه شنبه 11 شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت 30 روز از اکران با مجموع فروش 38 هزار و 346 بلیت فروخته شده در 2 بستر وی او .

- ، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری که از روز سه شنبه 11 شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت 30 روز از اکران با مجموع فروش 38 هزار و 346 بلیت فروخته شده در 2 بستر وی او دی فیلیمو و نماوا به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبراییلی و رویا جاویدنیا بازی کردند که با فروش 766 میلیون و 920 هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمدآریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین «بنفشه آفریقایی»

آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین «بنفشه آفریقایی»