مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:462020-10-03سياسي

انجام پیگیری های ملی برای حل مشکلات کارگران چوکا و شفارود


استاندار گیلان با بیان اینکه از مشکلات بوجود آمده در بخش کارگری رضوانشهر که مرتبط با شرکت های چوکا و شفارود است اطلاع دارم و از صبوری کارگران و مردم قدردانی می کنیم، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه از مشکلات بوجود آمده در بخش کارگری رضوانشهر که مرتبط با شرکت های چوکا و شفارود است اطلاع دارم و از صبوری کارگران و مردم قدردانی می کنیم، گفت: جلسات متعددی در استان برای رفع این مشکلات تشکیل شده و پیگیری هایی نیز در سطح ملی صورت گرفته است.

ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری رضوانشهر که با موضوع تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت 13 مهرماه روز نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی و برقرارکننده نظم و امنیت با مشارکت همه شهروندان در جامعه است.

وی افزود: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی گره خورده که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام، با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: امنیت و برقراری آن در جامعه، موضوع مهمی است که برای برخورداری از جامعه ای سالم، باید در تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پیگیری های ملی برای حل مشکلات کارگران چوکا و شفارود

انجام پیگیری های ملی برای حل مشکلات کارگران چوکا و شفارود