مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:272020-10-03فرهنگي

گمانه زنی درباره نوبل ادبیات 2020


آکادمی سوئدی نوبل آخر هفته جاری، صد و هفدهمین برنده نوبل ادبیات را طی مراسمی با حضور محدود رسانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا معرفی خواهد کرد.

- آکادمی سوئدی نوبل آخر هفته جاری، صد و هفدهمین برنده نوبل ادبیات را طی مراسمی با حضور محدود رسانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا معرفی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ماجرای رسوایی اخلاقی در آکادمی سوئد (اعطاکننده جایزه نوبل ادبیات) و لغو مهم ترین جایزه دنیای ادبیات در سال 2018، سال گذشته به طور همزمان اولگا تورکارچوک نویسنده لهستانی به عنوان برنده نوبل ادبیات 2018 و پیتر هاندکه نویسنده اتریشی هم در انتخابی جنجال برانگیز به عنوان برنده سال 2019 معرفی شد.

انتخاب هاندکه برای دریافت این جایزه مهم ادبی واکنش های منفی فراوانی را به سبب حمایت های پیشین او از اسلوبودان میلوشویچ ، رییس جمهور سابق صربستان و همچنین انکار نسل کشی سربرنیتسا (قتل بیش از هشت هزار نفر از ساکنان بوسنیایی شهر مسلمان نشین سربرنیتسا) به همراه داشت.

امسال نیز آکادمی سوئد در حالی باید جایزه نوبل ادبیات را اعطا کند که دنیا تحت تاثیر بحران شیوع ویروس کرونا قرار دارد و بر اساس اعلام سایت نوبل، تعداد محدودی از نمایندگان رسانه ها مجوز حضور در ساختمان آکادمی سوئد را برای پوشش خبری اعلام برنده نوبل ادبیات 2020 خواهند داشت و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی درباره نوبل ادبیات 2020

گمانه زنی درباره نوبل ادبیات 2020