مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-03دانش

مخالفت وزارت علوم با شیوه جذب دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان


سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان گفت: شورای گسترش وزارت علوم موافق شیوه استاد - شاگردی در این دانشگاه نیست و مجوز آن را صادر نمی کند که این موضوع بر خلاف اساسنامه دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سومین جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دستور سوم این جلسه به بررسی مشکلات دانشگاه هنرهای اسلامی _ ایرانی استاد محمود فرشچیان اختصاص داشت، بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان گفت: اساسنامه دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و بر جذب دانشجو به شیوه استاد - شاگردی تأکید دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده است که موافق شیوه استاد - شاگردی نیست و مجوز آن را صادر نمی کند که این موضوع بر خلاف اساسنامه دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان است.

سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان با بیان اینکه هیئت امنا و رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان با نظر استاد فرشچیان انتخاب شده است، ابراز امیدواری کرد: مشکلات این دانشگاه با همکاری وزارت علوم حل و از وجود با ارزش استاد فرشچیان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت وزارت علوم با شیوه جذب دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان

مخالفت وزارت علوم با شیوه جذب دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان