مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-03پزشكي

ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی بسیج در مناطق محروم کردستان


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان چشم پزشکی به بیش از 300 نفر ازمردم شهرستان های مریوان وسرواباد خبر داد.

- محسن رمضانزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق محروم، بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت مریوان، خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در هفته دفاع مقدس ارائه داده است.

وی با بیان اینکه بیش از 300 نفر از مردم شهرستان های مریوان و سرواباد خدمات بهداشتی درمانی رایگان چشم پزشکی دریافت کرده اند، افزود: تعداد 143 عدد عینک رایگان نیز به نیازمندان توسط بسیج جامعه پزشکی اهدا شده است.

 مسوول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در ادامه به دیگر فعالیت های بسیج در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی تخصصی تیم بسیج جامعه پزشکی رایگان شامل متخصص زنان و داخلی و کودکان در مناطق مرزی بسطام از توابع شهرستان سقز و مناطق مرزی اسلام دشت از توابع شهرستان مریوان، مناطق اورامان شهرستان سروآباد و منطقه بوالحسن شهرستان بانه، منطقه شریف آباد شهرستان دیواندره و منطقه گشکی شهرستان کامیاران از دیگر اقدامات  این ارگان در هفته دفاع مقدس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی بسیج در مناطق محروم کردستان

ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی بسیج در مناطق محروم کردستان