مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-03اقتصادي

گردشگری، آسمان یزد را شلوغ تر کرد


گردشگری یکی از صنایع بسیار متاثر از کرونا بوده و به نظر می رسد که رکود این صنعت نیز تمام شدنی نیست ولی در عین حال، افزایش پروازهای استان یزد به دیگر مقاصد کشور می تواند نویدبخش روزهای خوشی برای گردشگری پساکرونای این استان باشد.

- حمل و نقل هوایی از زیرساخت های مهم گردشگری به خصوص برای شهر جهانی یزد است و ارتقای این زیرساخت، رابطه مستقیمی با توسعه صنعت گردشگری و ارتقای جایگاه این صنعت در ابعاد مختلف خواهد داشت چرا که هر نوع سفری با هر گونه اهدافی در حیطه ی گردشگری قرار می گیرد.

این روزها که کرونا، گردشگری را تحت تاثیر خود قرار داده و به نظر می رسد رکود این صنعت نیز تمام شدنی نیست؛ افزایش پروازهای این استان به دیگر مقاصد کشور، نویدبخش اقدامات موثری در حوزه حمل و نقل هوایی و به تبع صنعت گردشگری یزد است.

مهدی رجایی فرد نائب رییس دفاتر خدمات مسافرتی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به تاثیر صنعت گردشگری در حوزه پروازها اشاره می کند و می گوید: خوشبختانه با وجود شیوع کرونا و کاهش مسافران و وضعیت نامطلوب گردشگری، تعداد پروازهای یزد تغییری نکرده است.

افزایش پروازهای یزد گواه ارتقای صنعت گردشگری این فعال گردشگری به افزایش پروازهای یزد در مسیرهای تهران، بندرعباس، اهواز، مشهد، زاهدان و تبریز اشاره و بیان می کند: پروزا یزد -


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری، آسمان یزد را شلوغ تر کرد

گردشگری، آسمان یزد را شلوغ تر کرد