مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-03سياسي

خلیج گرگان لایروبی می شود؟


نتیجه مطالعات مرکز اقیانوس شناسی در خصوص لایروبی کانال های منتهی به دریای خزر در کارگروه تخصصی احیای خلیج گرگان بررسی و برای تصویب نهایی به ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور ارسال شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: نتیجه مطالعات مرکز اقیانوس شناسی در خصوص لایروبی کانال های منتهی به دریای خزر در کارگروه تخصصی احیای خلیج گرگان بررسی و برای تصویب نهایی به ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور ارسال شده است.

محمدرضا کنعانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه دوم ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور، با دستور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور مقرر شد که کارگروه ویژه ای برای خلیج گرگان تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه جلسه این کارگروه برگزار شده است، افزود: در جلسه اول کمیت آب در خلیج، جلسه دوم کیفیت آب در خلیج و در جلسه سوم محدوده و حریم و تغییر کاربری ها بررسی شد.

مدیرکل محیط زیست گلستان بیان کرد: موضوعات بررسی شده در این کارگروه در جلسه سوم ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور مطرح شد.

در این جلسه برنامه های میان مدت و بلندمدت از جمله تعیین حقابه زیست محیطی خلیج از حوضه های آبخیز بالادست، توسعه سیستم جمع آوری و تصفیه فاضلاب سکونت گاه های شهری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج گرگان لایروبی می شود؟

خلیج گرگان لایروبی می شود؟