مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-03پزشكي

وبینار تفاوت های ساختاری و عملکردی مغز در گروه های اختلال عصبی رشدی


انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، وبینار تفاوتهای ساختاری و عملکردی مغز در گروههای اختلال عصبی رشدی را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی برگزار می کند؛ وبینار تفاوت های ساختاری و عملکردی مغز در گروه های اختلال عصبی رشدی انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، وبینار "تفاوتهای ساختاری و عملکردی مغز در گروههای اختلال عصبی رشدی" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، بررسی تغییرات ساختاری و عملکردی مغز در حین رشد نرمال بسیار حائز اهمیت است که موجب شده است مطالعات بسیاری در این خصوص با استفاده از روش های تصویربرداری مغز صورت گیرد همچنین در این راستا علاوه بر بررسی مکانیزم نرمال سیستم عصبی، به انحراف های موجود در مسیر طبیعی که منجر به اختلالات عصبی رشدی می شوند نیز توجه خاصی شده است.

بدون شک اینگونه مطالعات کمک شایانی به تشخیص در مراحل اولیه و در نتیجه درمان موثر اختلالات خواهند کرد لذا در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی نیز مطالعات زیادی در این زمینه صورت گرفته است که یافته های آن در این سخنرانی در اختیار محققان کشور قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار تفاوت های ساختاری و عملکردی مغز در گروه های اختلال عصبی رشدی

وبینار تفاوت های ساختاری و عملکردی مغز در گروه های اختلال عصبی رشدی