مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-03اقتصادي

به کار گیری مددجویان بیکار بهزیستی در مشاغل مختلف/متقاضیان اقدام کنند


مددجویان تحت پوشش بهزیستی می توانند عدد 1 به شماره 09928528009 ارسال نمایند همکاران ما در اسرع وقت با ایشان تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه ، - اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در شش ماهه نخست سال 99 تعداد 88 نفر از جامعه هدف بهزیستی به مبلغ سه ملیاردو ششصدونود میلیون تومان از محل مانده اعتبار بودجه سال 98 پرداخت شده است.

وی افزود: اعتبارات سال 99 از اواخر تیرماه توسط 13 بانک عامل به مبلغ 58 میلیارد تومان به بهزیستی استان تخصیص داده شده است که اداره کل بهزیستی تعداد 834 نفر از مددجویان به مبلغ 39 میلیارد تومان را جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانکها معرفی کرده است که از این تاکنون به تعداد 75 نفر به مبلغ سه میلیاردوپانصد میلیون تومان توسط بانکها پرداخت گردیده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص تسهیلگری بیمه های خویش فرما و کارفرما ادامه داد: مبلغ 458 میلیون تومان به معلولین و نیازمندان حایز شرایط و دارای شغل کمک هزینه پرداخت شده است و تعداد 485 نفر نیز در نوبت تامین اعتبار میباشند که بزودی پرداخت خواهد شد.

به گفته حیدری جدی ترین چالش های در خصوص تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تضامین و شرایط سختگیرانه برخی بانکهای عامل میباشد که امیدواریم روسای محترم بانک ها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کار گیری مددجویان بیکار بهزیستی در مشاغل مختلف/متقاضیان اقدام کنند

به کار گیری مددجویان بیکار بهزیستی در مشاغل مختلف/متقاضیان اقدام کنند