مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-03سياسي

چرا آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودک مهم است؟


امسال انجمن های SIOP و CCI با شعار منتخب «این ماه تو هم طلایی شو» و با اشاره به رنگ طلایی که نماد آگاهی رسانی سرطان اطفال است از همگان دعوت کرده اند تا در مسیر مبارزه کودکان با این بیماری همراه شان شوند.

- امسال انجمن های SIOP و CCI با شعار منتخب این ماه تو هم طلایی شو و با اشاره به رنگ طلایی که نماد آگاهی رسانی سرطان اطفال است از همگان دعوت کرده اند تا در مسیر مبارزه کودکان با این بیماری همراه شان شوند.

آراسب احمدیان* ماه سپتامبر در تقویم جهانی به ماه آگاهی‌رسانی سرطان کودکان نام‌گذاری شده است و سازمان‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند به دعوت انجمن بین‌المللی آنکولوژی کودک (SIOP) و انجمن بین‌المللی سرطان کودک (CCI) با هدف یادآوری، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی، اقداماتی را در جامعه به ویژه گروه‌های مرتبط با کودکان همچون والدین جوان، معلمان و مربیان، و پزشکان اطفال و عمومی انجام می‌دهند تا آگاهی و توجه بیشتری نسبت به نشانه‌های بیماری سرطان کودک ایجاد شود.

آگاهی هر چه بیشتر جامعه و متخصصان به علائم بیماری به تشخیص زودهنگام کمک خواهد کرد و تشخیص زودهنگام این بیماری نیز به درمان مؤثرتر، کم هزینه‌تر و کم دردتر منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودک مهم است؟

چرا آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودک مهم است؟