مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-03فرهنگي

فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا در اکران آنلاین چقدر فروخت؟


فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی ، به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش38 هزار و 346 بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

- فیلم سینمایی "بنفشه آفریقایی"، به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش38 هزار و 346 بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلیمو ونماوا، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی که از روز سه شنبه 11 شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت30 روز از اکران با مجموع فروش 38هزار و 346 بلیت فروخته شده در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبراییلی و رویا جاوید نیا بازی کردند که با فروش 766 میلیون و 920 هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت، این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمد آریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا در اکران آنلاین چقدر فروخت؟

فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا در اکران آنلاین چقدر فروخت؟