مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-03اقتصادي

مصرف نجومی آب در نیروگاه بعثت تهران/وزارت نیرو چه تصمیمی می گیرد؟


نیروگاه دولتی بعثت در قلب پایتخت روزانه معادل آب مصرفی 70 هزار شهروند تهرانی و همچنین 45 برابر مصرف آب نیروگاه حرارتی دماوند آب مصرف می کند و انتظار می رود وزارت نیرو در ادامه فعالیت این نیروگاه تجدید نظر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اخیرا می پردازیم که این روزها نقش بلای جان پایتخت را ایفا می کند، اقدام خواهیم کرد.

*نیروگاه بخار 53 ساله در قلب پایتخت به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یکی از قدیمی ترین نیروگاه های حرارتی موجود در ایران در جنوب شهر تهران با نام نیروگاه دولتی بعثت مشغول به فعالیت است.

کلنگ احداث این نیروگاه 53 ساله در سال 1346 بر زمین خورد و طی مراحل ساخت چندگانه در سال 1347 وارد مدار تولید برق کشور شد.

نیروگاه تولید برق بعثت، ساخت کشور جنرال الکتریک آمریکا به حساب می آید و با استفاده از بخار آب نسبت به تولید برق اقدام می کند.

به استناد آمار تفضیلی صنعت برق در سال 98،  میزان مصرف انرژی این نیروگاه معادل 463 میلیون متر مکعب گاز طبیعی و 666 هزار لیتر گازوییل است.

میزان بازدهی این نیروگاه بخار واقع در جنوب تهران، تنها 30.

6 درصد گزارش شده است و 321 میلیون متر مکعب گاز طبیعی و 462 هزار لیتر گازوییل به طور سالانه در این واحد نیروگاهی به منظور تولید تنها 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نجومی آب در نیروگاه بعثت تهران/وزارت نیرو چه تصمیمی می گیرد؟

مصرف نجومی آب در نیروگاه بعثت تهران/وزارت نیرو چه تصمیمی می گیرد؟