مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-03اقتصادي

70 درصد اهوازی ها دستورالعمل ها را در اتوبوس رعایت نمی کنند


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: 70 درصد شهروندان هنگام حضور در اتوبوس ها به دستورالعمل های بهداشتی توجهی نمی کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: 70 درصد شهروندان هنگام حضور در اتوبوس ها به دستورالعمل های بهداشتی توجهی نمی کنند.

کوروش سبزعلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت اتوبوسرانی اهواز از دوم شهریورماه، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری، تمهیداتی اندیشیده شده و اتوبوس ها در چندین مرحله علامت گذاری شدند اما متاسفانه این علامت ها توسط مسافران برچیده می شوند.

وی با اشاره به فعالیت اتوبوسرانی با حدود 80 درصد ظرفیت، افزود: برخی شهروندان اهوازی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند و متاسفانه حدود 70 درصد شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی توجهی ندارند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: 30 درصد همشهریان هنگام استفاده از اتوبوس، خود را ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می دانند و دیگر افراد، به نوعی از دستورالعمل ها سرپیچی می کنند.

سبزعلی بیان کرد: شهروندان باید هنگام سوار شدن به اتوبوس، حتما از ماسک استفاده و فاصله گذاری فیزیکی را هم طبق جانمایی انجام شده، رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد اهوازی ها دستورالعمل ها را در اتوبوس رعایت نمی کنند

70 درصد اهوازی ها دستورالعمل ها را در اتوبوس رعایت نمی کنند