مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-03اقتصادي

دلالی قبر؛ قبرهای 600 میلیون تومانی در لواسان!


بازار خریدو فروش قبر در اطراف تهران مانند بسیاری از بازارهای دیگر دستخوش دلالی و بازارسیاه شده به طوری که دفن اموات در برخی از آرامستان ها برای مردم عادی دست نیافتنی است.

- یک فروشنده قبر در لواسان گفت: اینجا قبری برای فروش نیست، اگر هم باشد بالاتر از 500 الی 600 میلیون تومان حساب کن، حتی برخی قبرها از 1.

5 میلیارد تومان نیز گران تر است، اگر می خواهی هزینه نکنی لواسان دنبال قبر نگرد و به بهشت زهرا (س) برو.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مهر، این روزها متراژ قیمت قبر در اطراف تهران از بسیاری از خانه ها گران تر است و فرقی هم نمی کند، کجا باشد، این قیمت ها هم ربطی به تحریم و… ندارد، کافی است، در یکی از امامزاده ها و بقاع متبرکه استان تهران باشد، تا مبالغ عجیب و غریب برای آن مطالبه شود، این مبالغ از 40 الی 50 میلیون تومان شروع شده و به 300 الی 400 میلیون تومان و حتی بالاتر از آن نیز می رسد.

هرچه آرامستان و بقعه متبرکه در قسمت های خوش آب و هوای استان و مناطق لاکچری نشین تر باشد، قیمت قبرهایش گران تر می شود و گاهی قیمت ها به یک الی دو میلیارد تومان هم می رسد.

البته در اغلب این آرامگاه ها برخی دلال بازی ها و نیز عدم ارائه قبر به میزان لازم است، که سبب گرانی مقبره ها می شود و قبرها نیز برای خود سلطان دارد، تعداد این سلطان ها کم هم نیست و تقریباً همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالی قبر؛ قبرهای 600 میلیون تومانی در لواسان!

دلالی قبر؛ قبرهای 600 میلیون تومانی در لواسان!