مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-03اقتصادي

فعالیت مجدد یک کارخانه رب در تربت جام پس از 17 سال


مشکلات اقتصادی چرخ کارخانه رب جام را در این شهرستان 17 سال راکد نگه داشت و عده زیادی را از چرخه اشتغال خارج کرده بود که با پیگیری های انجام شده این واحد تولیدی اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت جام گفت: مشکلات اقتصادی چرخ کارخانه رب جام را در این شهرستان 17 سال راکد نگه داشت و عده زیادی را از چرخه اشتغال خارج کرده بود که با پیگیری های انجام شده این واحد تولیدی اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.

مرتضی حمیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه توسعه صنعت نقش بسزایی در رونق اقتصاد کشور دارد از این رو فعال کردن واحدهای تولیدی نه تنها اقتصاد را توسعه می دهد بلکه در رفع بیکاری نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اشتغال بیش از 100 نفر به صورت مستقیم در این کارخانه افزود: با راه اندازی مجدد کارخانه رب جام در این شهرستان زمینه اشتغال برای بیش از 100 نفر به صورت مستقیم و بالغ بر 400 نفر غیر مستقیم ایجاد شده است.

حمیدی بیان کرد: کارخانه فوق به دلیل مشکلات اقتصادی مدت 17 سال به صورت راکد درآمد و با پیگیری های انجام شده این واحد اقتصادی به بنیاد اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید واگذار شد و پس از اصلاحات و بازسازی های انجام شده با توجه به فصل برداشت گوجه فرنگی کار خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد یک کارخانه رب در تربت جام پس از 17 سال

فعالیت مجدد یک کارخانه رب در تربت جام پس از 17 سال